UPS of via Postnl een afhaallocatie kiezen

Wanneer u een bestelling hebt geplaatst zullen we deze zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 5 werkdagen met UPS naar het opgegeven adres versturen. 
U krijgt hiervan ten alle tijden automatisch via de mail een melding met track and trace gegevens.

Wilt u iets bestellen bij Meergenot.nl maar bent u niet in de gelegenheid uw pakket thuis of op het werk in ontvangst te nemen?
U kunt dan een PakJeGemak locatie van Postnl kiezen en invullen bij de aflevergegevens op de check-out pagina.
Let op!! Hiervoor geldt dat u rekening dient te houden met een extra levertijd van 24/48 uur.

Volg de instructies in het betaal scherm.
Zodra u een melding krijgt dat uw bestelling wordt verzonden, ligt het pakket in de meeste gevallen de volgende dag vanaf 16.00 uur klaar om afgehaald te worden.
Indien u uw mobiele nummer bij uw gegevens achterlaat, ontvangt uw tevens een notificatie per sms op het moment dat u uw bestelling af kunt halen, anders kunt u een e-­mail verwachten.

Indien u woonachtig bent in de regio Almere, kunt u er ook voor kiezen om uw bestelling op afspraak af te halen op onze vestigingslocatie. 
Aangezien wij ook voor deze levering verzendkosten moeten betalen, vragen we voor deze optie een tegemoetkoming in de kosten van € 7,50 wanneer de bestelwaarde onder de € 80,- blijft.

Bestelt u voor een hoger bedrag dan worden er geen extra kosten in rekening gebracht.
 

Bestellingen vanaf € 80,- worden gratis geleverd. (geldt alleen voor Nederland)

Postadres:
Meergenot.nl
Andantestraat 103
1312TT Almere
Telefoon: 0657506280

ING Bank
Rekeningnummer: IBAN: NL64INGB0007719098
BIC/SWIFT: INGBNL2A

Meergenot.nl
KvK nummer: 66396387
BTWnummer: 201278455B01

Betalen
U kunt uw bestelling op verschillende manieren afrekenen, te weten:
* Bankoverboeking (u regelt zelf de betaling via uw bank)
* iDEAL (dit gaat via een beveiligde verbinding met onze betaalprovider Mollie)
* Bitcoin (dit gaat via een beveiligde verbinding met onze betaalprovider Mollie)
* PayPal
* Achteraf Betalen (via Billink) 
* Belgische klanten kunnen ook van Mistercash gebruik maken.

Annuleren
Indien u de bestelling zelf wilt annuleren, kunt u dit kostenloos doen zolang u nog geen verzendbevestiging van ons hebt ontvangen.
U kunt dit doen door in te loggen op uw account en bij de desbetreffende bestelling op de knop "annuleren" te klikken.
Indien u reeds betaald heeft via iDEAL en alsnog wilt annuleren, zijn de terugboek kosten 70 eurocent. (dit zijn tevens onze kosten)

Klachten
Indien u een klacht heeft over een door u aangekocht artikel, dient u binnen 14 dagen contact met ons op te nemen via de mail. In de mail dient u uw gegevens, het artikel waar het om gaat en de klachtomschrijving te vermelden. Binnen 4-6 uur op werkdagen en uiterlijk binnen 48 uur op zon- en feestdagen, zullen wij contact met u opnemen over de te volgen procedure inzake de afhandeling van de klacht.

Ruilen of retourneren
Indien u een artikel wilt ruilen of retourneren, dient u vooraf altijd het retouren formulier in te vullen en te versturen.
U krijgt dan z.s.m. van ons bericht waar u het pakket naar toe dient te zenden. (dit is een ander adres dan welke op het pakket staat vermeld)
Let op!! Wanneer een artikel uit de (verzegelde) verpakking is geweest kan er niet meer worden geruild of geretourneerd.
Dit geldt sowieso voor dvd`s, magazines en (onder)kleding welke speciaal voor u is besteld.

Voorraad
Aangezien Meergenot.nl de getoonde artikelen via verschillende verkoopkanalen aanbiedt, kan het voorkomen dat een door u gewenst artikel net op dat moment is verkocht. Wij doen ons uiterste best om de voorraad zo up to date mogelijk te houden. Wanneer het dan toch blijkt dat het product is uitverkocht, zullen wij het voor u opnieuw inkopen bij één van onze leveranciers. Indien de levertijd langer is dan 3 werkdagen of helemaal niet meer te leveren, zal u hiervan via email op de hoogte worden gebracht. U kunt dan kosteloos de bestelling annuleren indien u niet wilt wachten.

Verzending
Meergenot.nl zal uw bestelling altijd discreet en zonder onze naam of logo versturen. Standaard worden alle verzendingen via UPS of PostNL en met Track and Tracenummer naar het door u opgegeven adres verstuurd. (u krijgt hiervan bericht) Dit heeft te maken met veiligheid en zekerheid voor beide partijen.

 

Altijd bereikbaar
info@meergenot.nl
Niet goed geld terug
Binnen 14 dagen ruilen
Discrete verpakking
Simpele bruine doos
Snelle verzending
Dagelijks met PostNL